A fesztivál rádió.
Egész évben zene.

Open Air Rádió – A VOLTSoundSziget.

Muse: New Kind Of Kick – The Cramps-feldolgozás és klip Halloween alkalmából

2016. október 28., 15:52

A közelgő idei Halloween alkalmából már a Shins, a Glass Candy, Stephen Colbert és a Run The Jewels rapduó is előállt egy-egy videóval, de az eddigi legbombasztikusabb produkcióval a Muse jelentkezett, mely a Cramps együttes New Kind Of Kick című 1981-es dalának feldolgozásához forgatott klipben a nyolcvanas évekbeli amerikai tévés horror show-műsorvezetőnő Elvira, A Sötétség Úrnője figuráját is megidézi (bár a Gimme Something Good című Ryan Adams-klippel ellentétben itt nem eredeti megformálója, Cassandra Peterson játssza, hanem a burlesque performer fétismodell Miss Miranda).

A Muse-nak a turnéjával az idei Szigeten is bemutatott tavalyi Drones album dalai óta ez az első új stúdiófelvétele, még ha feldolgozás is – a néhai Lux Interior (polgári nevén: Erick Lee Purkhiser, 1946–2009) és a zeneszerző-gitáros amazon Poison Ivy (született: Kristy Marlana Wallace, 1953) legendás punk-rockabilly zenekara, a Cramps tökéletes választás egy ilyen alkalomra (a Muse-frontember Matthew Bellamy, a basszista Christopher Wolstenholme és Dominic Howard dobos meg elég viccesek bőrös rock’n’roll fazonokként).

muse-cramps1

összevetésként itt az igazi Elvira (született: Cassandra Peterson, 1951) is – ezen a 2014-es fotón olyan rajongóival, mint Jack White, a Queens Of The Stone Age-főnök Josh Homme vagy a Scissor Sisters-frontember Jake Shears:

elvira-jackwhite-joshhomme-jakeshears

.
a New Kind Of Kick című dal eredetije a Cramps előadásában 1981-ből, stúdiófelvételen. . .

. . . és élőben is:

Thelma Plum: Made For You – Paul McCartney az ausztrál bennszülött énekesnő első albumán
Júl. 15., 11:11
Tiny Changes – sztárparádés Frightened Rabbit-tribute album
Júl. 13., 14:32
Blood Orange: Angel’s Pulse – az új mixtape-en Toro y Moi és Arca + szereplések Mariah Carey-vel
Júl. 12., 19:30
Anna Meredith: Paramour – kortárs klasszikus klip Lego-kisvasúttal
Júl. 11., 9:49