Mindenki rázza magát az ország legsötétebb koncerttermében
Egy dobfelszerelés és remegő táncosok köré épített előadást Meg Stuart koreográfus, akinek célja, hogy az emberi testen kísérletezve mutassa be repetitív mozgás jelentette energiakisülést. A belga-német-amerikai együttműködésként érkező VIOLET november végén, egymást követő két este látható a Trafóban.
A kortársnál is kortársabb produkciót édesgetett a Tűzoltó utcába a Trafó stábja – a VIOLET nevű hang-és testjáték akár a magasművészet definíciója is lehetne, elvégre készítői szerint az öt táncos és egy dobfelszerelés rángásaira építő darabot a japán szökőár, valamint az arab tavasz ihlette. A produkció tehát első ránézésre talán nem tűnik többnek, mint egy újabb kortárs táncelőadás, amelyre a bérlettulajdonosok is csak a státuszharc végett, illetőleg fogadásból járnak. Amely mégis kiemeli a VIOLET-et a fősodorból, az a Bessie-díjas Meg Stuart koreográfiája, valamint a közeget zeneszerzőként felrázó Brendan Dougherty élő dobjátéka és elektronikus taktusai.
A VIOLET november 25-én, 26-án játsszák a budapesti Trafóban.