Végre valaki elmagyarázza, mire jó a kísérleti zene
Egy német zeneszerző Budapesten magyarázná el a kortárs kísérleti zene legfurcsább eszközeinek miértjét az utca emberének. A Trafóban induló tudattágító koncertszéria első felvonásán az improvizációs pionír, Sascha Demand prezentálja majd, miért is jó a világnak az elektromos vonó.
Helyre rázná a fejekben az experimentális zene néhány közkedvelt eszközét a Budapesten alkotó német zeneszerző, Nikolaus Gerszewski, akinek programsorozata pénteken debütál a fővárosi Trafóban. Gerszewski 2014-ben a Magyar Képzőművészeti Egyetemen indította Conceptual Soundproduction Budapestet, mely immár koncertprojektté bővülve első ízben az ebowt mutatja be a nagyközönségnek.
A gitárhúrokat mágneses mezőt generálva rezgésbe hozó elektromos vonóról az eszközt immár két évtizede használó hamburgi zenész, Sascha Demand tart majd rövid előadást, mielőtt bemutatná, miért is praktikus a zsebünkben hordani egy szimfonikus zenekar vonósait. A Conceptual Soundproduction Budapest sorozata november 27-én indul a Trafó klubjában.